Korzystanie z platformy edukacyjnej.
Na potrzeby zdalnego nauczania została uruchomiona platforma edukacyjna https://portal.office.com/.
Loginy dla uczniów to: pierwsza literka imienia(kropka)nazwisko @psppiotrowka.onmicrosoft.com
Na przykładzie Jan Kowalski
j.kowalski@psppiotrowka.onmicrosoft.com
W przypadku rodzeństwa gdzie imiona zaczynają się taką samą literką, a mamy takich uczniów w szkole, kolejne dziecko/ci mają 2 literki imienia. Uczniowie wpisywani byli na platformę od klasy VIII zatem młodsze rodzeństwo może mieć 2 literki imienia.
Hasło zostanie Wam podane przez wychowawcę. Po pierwszym logowaniu zostaniecie poproszeni o zmianę hasła na swoje indywidualne, które musi się składać z co najmniej 8 znaków, w tym jedna duża literka, jedna cyfra i jeden znak specjalny, np. @. Przy wejściu na platformę możecie też być zapytani o sposób weryfikacji - do wyboru jest też, że zrobicie to później za 14 dni i to proponuje kliknąć. Jak już będziecie na platformie na stronie głównej zobaczycie różne aplikacje, które będą dla Was dostępne. Wybieracie aplikację Teams i jest do wyboru wgrać ją na swój komputer lub pracować w przeglądarce (wybierzcie na razie to). Po wejściu do tej aplikacji zobaczycie swoje zespoły zadaniowe, np. matematyka_VIII. Jest też zespół tylko z nazwą klasy, który służy do kontaktów z wychowawcą i dyrektorem szkoły. Z nauczycielami przedmiotów kontaktujecie się na zespołach zadaniowych.
Poniedziałek i wtorek jest dniem testowym, będziemy sprawdzać jak udało Wam się zalogować, kto ma problemy z komputerem, pomagać w poruszaniu się po platformie. Od środy zaczynamy regularne zajęcia online zgodnie z nowym planem. Zawsze do dyspozycji będą nauczyciele od godziny 8:00 do godziny 12:00. Gdyby ktoś miał problemy proszę o kontakt telefoniczny z wychowawcą lub napisać na szkolną pocztę.